Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij i nie pokazuj więcej.

Systemy SelectaCRM
  • indywidualny projekt
  • dostęp przez WWW
  • bezpieczeństwo
Hosting
  • niezawodny
  • szybki
  • pomoc w obsłudze
  • WWW, poczta, FTP
  • rejestracja domen
Serwery
  • administracja
  • wirtualizacja
  • utrzymanie
  • Microsoft, Linux
Kompleksowa obsługa IT
  • elastyczne umowy
  • wsparcie użytkowników
  • administracja
  • bezpieczeństwo
Sieci
  • bezpieczne
  • VPN
  • szybkie
Odzyskiwanie danych
  • przypadkowo usunięte pliki
  • awarie dysków
  • uszkodzone partycje
VoIP
  • oszczędność
  • funkcjonalność
  • wygoda
Strony internetowe
  • estetyczne projekty
  • wysokie pozycjonowanie
  • kompleksowa obsługa
  • dopasowany projekt
Systemy WindykacjaCRM
  • dostęp przez WWW
  • bezpieczeństwo
poprzedni
następny

RachunkowośćCRM - aplikacja

Opis i charakterystyka programu

Nasz program umożliwia efektywne zarządzanie biurem rachunkowym oraz skuteczne zarządzanie informacją o klientach. Program zapewnia przyjazne dla użytkownika gromadzenie i przetwarzanie danych dotyczących prowadzenia prac księgowych bez względu na miejsce, w którym aktualnie się znajduje, oraz bez potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania. Dostęp do systemu możliwy jest za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej poprzez sieć Internet lub sieć lokalną.

Program w trybie użytkownika jest podzielony na dwie części:

Kluczowe funkcje programu

1. Obsługa biura księgowego:

2. Platforma komunikacji z klientem:

Administracja aplikacją rachunkową

Dostęp do wszystkich modułów jest zarządzany przez administratora aplikacji. Możliwe jest elastyczne nadawanie praw użytkownikom do przeglądu, dodawania, edycji i usuwania wszelkich informacji w systemie.

Najważniejsze moduły aplikacji

Klient

System umożliwia ewidencję każdego klienta. Każdemu klientowi, oprócz danych teleadresowych i kategorii można również dodawać użytkowników, którzy mogą mieć wgląd w aktualny stan zleceń, umów i notatek.

Umowy

System umożliwia ewidencję wszystkich umów z danym klientem. Moduł Umowy pozwala na zapamiętanie typu i warunków na jakich zostały zawarte, załączanie plików (np. zeskanowanej umowy).

Notatki

Każdy podmiot posiada moduł do zarządzania notatkami z kontaktów. Notatki mogą być standardowymi informacjami z przebiegu spotkania czy rozmowy telefonicznej lub wysłanej korespondencji.

Dodatkowo istnieje możliwość zaplanowania kontaktu dla innego użytkownika jako przypomnienie wykonania jakiegoś zadania.

Każda notatka ma status wykonany lub niewykonany, co umożliwia zarówno raportowanie wykonanych zdarzeń jak i zaplanowanie zadań na przyszłość.

Faktury

System wyposażony jest również w kompletny system fakturujący wykonane zlecenia, lub indywidualne usługi.

Wartość zafakturowanych zleceń można definiować samodzielnie lub skorzystać z automatycznego naliczania wartości poszczególnych pozycji na podstawie ustalonych wcześniej warunków umowy.

Ekrany