Rachunkowość CRM

Rachunkowość CRM – aplikacja

Opis i charakterystyka programu

Nasz program umożliwia efektywne zarządzanie biurem rachunkowym oraz skuteczne zarządzanie informacją o klientach. Program zapewnia przyjazne dla użytkownika gromadzenie i przetwarzanie danych dotyczących prowadzenia prac księgowych bez względu na miejsce, w którym aktualnie się znajduje, oraz bez potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania. Dostęp do systemu możliwy jest za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej poprzez sieć Internet lub sieć lokalną.

Kluczowe funkcje programu

1. Obsługa biura księgowego:

  • dane klientów biura księgowego
  • ewidencja umów
  • historia kontaktów z klientami (możliwość wysyłania e-maili i SMSów z programu)
  • ewidencja prac księgowych – możliwość zapisywania ilości czasu poświęconego na daną czynność
  • wystawianie faktur, również seryjne automatyczne na podstawie umów, wysyłanie faktur w postaci PDF do klienta
  • rozliczenia z klientami, możliwość importowania wyciągów bankowych i rozliczania poszczególnych przelewów
  • ewidencja naliczonych klientom w poszczególnych miesiącach opłat ZUS, PIT, VAT
  • miejsce wymiany plików między biurem a klientem
  • obsługa plików JPK

2. Platforma komunikacji z klientem:

  • klient ma login do systemu
  • ma dostęp do swoich danych – naliczanych składek, podatków, notatek, plików,…
  • otrzymuje powiadomienia, w zależności od konfiguracji, o naliczonych za dany miesiąc opłatach, przypomnienia o terminie płatności ZUS, PIT i VAT, terminie płatności faktury,…
  • klient może wystawiać w systemie własne faktury sprzedażowe(może je również wysyłać w formie PDF do swoich klientów)
  • ewidencja faktur zakupowych, możliwy import do programów księgowych